Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Mam już zarezerwowany termin. Jak wygląda zmiana terminu na szybszy?Nie można posiadać dwóch rezerwacji jednocześnie, dlatego nie możesz po prostu zarezerwować innego, szybszego terminu. Jeśli Twój ośrodek egzaminacyjny umożliwia zmianę terminu przez internet, to możesz skorzystać z tej funkcji i przełożyć swój egzamin za pośrednictwem portalu info-car, gdy tylko pojawi się szybszy termin. Niestety jest to możliwe tylko w niektórych ośrodkach egzaminacyjnych. W pozostałych przypadkach jedynym sposobem na zmianę terminu jest anulowanie posiadanej rezerwacji przed zarezerwowaniem nowego terminu. Ponieważ anulowanie rezerwacji nie jest natychmiastowe, nie należy robić tego dopiero w momencie otrzymania powiadomienia o nowym terminie - zanim rezygnacja z poprzedniego terminu zostanie zatwierdzona w ośrodku egzaminacyjnym, ktoś inny najprawdopodobniej zdąży zająć szybszy termin. Oczywiście anulowanie posiadanej rezerwacji i próba złapania szybszego terminu jest obarczona pewnym ryzykiem.
Co zrobić, gdy otrzymam powiadomienie o dostępnym terminie?Gdy otrzymasz powiadomienie o nowym terminie, postaraj się jak najszybciej zarezerwować go przez portal info-car. Jeśli termin nie jest widoczny w portalu, to oznacza to, że ktoś był szybszy i zajął go przed Tobą. W takim wypadku warto uzbroić się w cierpliwość i nie zniechęcać się.
Czy opłata za aplikację "Złap termin" jest jednorazowa?Tak. Opłata jest jednorazowa, a dostęp do aplikacji nie jest ograniczony czasowo.

Kontakt

We wszelkich sprawach związanych z aplikacją Złap termin (Złap termin - prawo jazdy) proszę o kontakt na adres email: jakub.lange.gd@gmail.com